Saturday, February 25, 2012

Besarnya Domino's Pizza Nie



Selamat pagi

Cuti-cuti nie sedapkan kalau dapat g jenjalan dan makan besar kan???...

Meh aku kasi idea korang makan besar punya. Memang pilihan terkini kami sekeluarga sekarang. 



 Melantak Tako dulu sebelum pizza sampai

 Yang sedihnya dia hidang air dalam cup kertas jer..huhuhu

 Extra large New York Crust - Seafood Island

 Lasagna..kureng sikit la coz pizza hut punya lagi sedap

 Korang bandingkan pinggan lasagna dan pinggan pizza tue..memang terkejut aku tengok pinggan pizza tue..memang tempah khas punya..betul-betul besar punya

 Close-up sikit bagi iman korang tergugat tengok plak

 Aku berjaya abiskan 2 slice jer..dah tak terlarat nak abiskan

Akhirnya abis gak...tinggal 2 keping untuk di bawa balik...

Ok perut dah kenyang.....posing dah cukup...

Dah...Jom balik

6 comments:

  1. wuarghhhh ! lapar lapar lapar. dominos mmg sedap tang pizza dia. side orders pun boleh laa tp mmg berbaloi2 la :)

    ReplyDelete
  2. Kalu maka domino, zuris suka yg cheesy burst tu.extra sedap!nyum..nyum....

    ReplyDelete
  3. @~daRLee ZuRiS~

    dah pernah makan tapi tue la zuris, cheese banyak sangat sampai muak plak...hehehe

    ReplyDelete
  4. @sizuka[Izzati]

    memang sedap..tapi tak boleh makan selalu nanti gemuk..hahaha

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...