Friday, June 03, 2011

GiveAway EdY : Jangan Main-main



Lama benar tak join GA. Sekarang nak join GA dari En Edy yang baru abis bercuti kat oversea tue..


Ambik masa lama gak lak nak karang entri nie. Otak tengah blurr so korang jangan main-main ngan aku..Kang ada yang kena sembur. Dah la tengah pening kepala nie. Harap Edy bagi hadiah pertama kat aku tau. Kecewa tak dapat g oversea, tengok gambar ko kat sana pun jadi la. Jangan main-main plak, penat aku taip nie....tak dapat no 1 saguhati pun jadi la....


klik banner nie kalau nak join gak
 

Aku nak TAG siapa erk???..

(jangan main-main tau nelly kalau nak dapat hadiah yang menarik dan tertarik nie tau)


Tarikh Tutup : 11.59 pagi pada 14/6/2011

14 comments:

  1. thanks sudi join giveaway ni...good luck yer...:)

    ReplyDelete
  2. good luck ! :)


    http://edrina-dafinites94.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. arghh!! dia dah join dah!! haha...sabar2 nak join gak nnti..hahaha

    ReplyDelete
  4. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??

    jumlah claim insuran kereta kemalangan

    gud luck.menang kalah belajang citer... aku pun selalu joint ga edy ni....

    ReplyDelete
  5. hopefully dapat lah ye,, semoga berjaya

    ReplyDelete
  6. tag la kat saya..huhu
    gud luck!

    ReplyDelete
  7. thanks semua untuk ucapan2 semangat nie...harap edy ko bagi la aku menang ye...hehhehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...