Wednesday, October 26, 2011

Deepavali Kasi Ronggeng Lebih Jauh



Selamat pagi


Yes..yes dan yes lagi...nikmatnya cuti nie..walhal satu hari jer cuti. Ikut hati nak jer cuti sampai hari jumaat tapi dak kat opis nie dah ramai cuti kang orang penting macam aku nie cuti maunya kelam kabut opis nie....budget macam penting sangat jer kat opis nie..hahahahaa


Apa ye aktiviti nak meronggeng hari nie..tengah cari idea nak ajak anak beranak berjalan-jalan hari cuti nie. Takkan nak dok umah jer, mau mati kutu plak.


Malas la nak taip panjang-panjang..idea pun tak datang2 nie...Aku ngan family kecik nie nak ucapkan "HAPPY DEEPAVALI" untuk semua kaum India kat Malaysia nie


CAntik...dan rajin betul la diorang nak menyusun buat macam nie..

9 comments:

  1. agak2 berapa jam lah nak buat tu kan?

    ReplyDelete
  2. Happy Depavali

    Minyak kelapa disapu sebadan,
    Menjamah murukku licin sebalang
    Raikan Deepavali bersama sejiran,
    Minoriti majoriti bukan penghalang,


    pasang pelita banyak sekali,
    susun rapat semua menyala,
    Hari ini cuti deepavali,
    esok pulak start bekerja,

    hari ni aku gi beraya kat umah member aku MR. Gunasageran.... makan maruku ajerr lerrr...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip pentingnya nama pemandu kedua dalam insurans kereta

    ReplyDelete
  3. @ct N honey

    ntah la..kalau suruh mak buyung nie buat maunya dah terberanak kat situ...hahhaha

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...