Wednesday, July 25, 2012

Murah Rezeki



Selamat pagi


Sajer nak bagi korang cuci mata tengok menu yang best....Aku bab-bab tengok makanan nie, dari lapar terus jadi kenyang....


Jom cuci mata sama-sama layan menu yang dah abis nie


 Spageti...Menu paling sempoi dan paling cepat disediakan..Kalau tiap2 hari buka puasa ngan menu nie pun tak jemu....

Sebelum nie tak pandai buat...bila dah pandai buat, terus dah tak pandang spageti kat restoran dah...


 Murtabak daging

Doh ada balance, buat lagi..dapat la 6 keping...jimat duit...


 Sambal paru - mak mertua kasi...sedap


 Kuih Cara - mak mertua kasi juga

Kuih yang aku tak pernah jemu makan...Bagi 10 keping pun slumber aku boleh abiskan semua...hehehe


 Keow Teow Goreng - Mak mertua kasi lagi....Banyak betul


 Ayam masak merah..Dah jadi rendang ayam plak bila aku terletak daun kunyit

Buat banyak-banyak, letak kat tempat beku dalam peti ais...Nak berbuka jer panaskan jer...Jimat masa dan tenaga


Air Sirap wajip ada tiap hari buka puasa..Stok sirap dah nak abis..Kena beli lagi nie


Urrrrkkkkkkk...kenyang sudah....


2 comments:

  1. urkkkk..sy jadi tambah lapoooo!!!

    ReplyDelete
  2. @Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

    Alamak..sabar..sabar...kayrul lagi tengok gambar makan lagi tambah kenyang..hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...