Thursday, January 09, 2014

Cheesecake Leleh Akhirnya



Selamat petang


Sekarang nie kan tengah fenomena cheesecake leleh...dulu crepe durian, sekarang cheesecake leleh plak punya turn....harus la aku pun nak cuba jugak...nak buat sendiri tahap kemalasan dah x terkira...


Makanya harus la aku order jer ngan anis geng gojes...disebabkan x sabar nak rasa, pepagi cuti awal tahun baru aku dah gerak ke putrajaya nak collect cheesecake leleh dari anis...


 Akhirnya dah dapat kat tangan kita..RM 18 jer tau..


 Alololo...malu2 plak nak tunjuk kek sedap yer


 Sudu adalah bawa dari rumah...tue namanya dah tak sabar nak sampai rumah harus ngap dulu


 Terkenang2 siot...

Kek tue lembut dan gebu jer...lagi best cheese leleh tue x muak tau..


 Nie namanya model mama yang dah x sabar nak makan...sebesar alam dibuka mulut tue...hehehe


 Terbaik...sampai sudu pun tertinggal kat mulut


 5 minit kemudian..DONE


Alahai rasa ruginya order satu kotak jer...x puas la makan...ingatkan sempat la sampai rumah..rupanya sempat dalam perut jer...hahahaha


Klu korang nak rasa kesedapan cheesecake leleh nie...g terjah facebook

Anis Cheesecake (sila la klik)



3 comments:

  1. Sedap kan? Kan? Kan? Nak order lagi nanti2. Muahaha.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak...

    hahahaha kita pon terbayang2 je cheese cake leleh ni..tapi itulah kena kawal diri..kalau ikut nafsu memang tmenternak betul..hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...