Monday, May 19, 2014

Happy Birthday To Me






Happy Birthdary To You....Happy Birthday To You...Happy Birthday To kayrul...hahahaha..nie namanya entri syok sendiri....


Ala kasi la can nak syok sendiri kat blog sendiri jer pun bukan blog org lain...


DAH 33 TAHUN


Terbalik macam mana pun tetap macam tue jugak...macam tak percaya jer dah banyak umur macam nie tapi tetap rasa macam 17 tahun lagi...hehehehe..hattui betul la..


Pepagi tadi sebenarnya merajuk sikit la kita dah masuk 33 tahun tapi husband pun takde wish sedih tau...terus membawa diri g kerja awal..takde pun nak call dia, maklum la kita kan tengah merajuk sakan...


Mujur la ada kengkawan facebook yang sayang kat kita dan wish pepagi tadi...terus berbunga2 hati nie tau..sayang korang ketat2...

Tetiba terperasan la org tersayang pun menyelit jugak nak wish kat facebook kita...hehehe



Jebat Derhaka lagi wish...itu pun wish kat facebook jer...ingatkan dia nak la surprise kan kita sms kat hp ke...

sorry la husband x romantik, terpaksa la angan2 jer..huhuhuhu


Konon pagi tadi nak mogok lapak sebab dia tak wish, tiba2 perut plak berkeroncong..nak tak nak tak jadi la mogok sebab terlampau lapar...hehehe


Umur dah 33, anak baru 2, rasanya cukup la 2 jer..itu pun mamanya dah stress melayan macam2 peel adik beradik tue...kalu sekali tak bercakar memang x sah la...


Sambung lagi esok la hadiah apa yg kita beli untuk diri sendiri...boleh sendiri punya birthday sendiri punya beli...nak minta tolong org tue belikan macam melampau plak..gigih la kumpul duit beli sendiri..baru kepuasan namanya...




3 comments:

  1. HAPPY BIRTHDAY KAK :D
    aaaa saya pun dah nak masuk hari lain baru mak ayah wish..
    katanya sebab saya lahir kul 10PM

    ok gak akak ada husband hihi.. saya ni single je lagi lonely

    -ct-

    ReplyDelete
  2. happy besday khairul... bahahah.. cukup ke 2?
    tp mmg pening pun.. aku peratikan je anak2 ko. jadi kura2 terbalik. pastu aku pandang anak2 aku.. sama la esok ni.. ihihihih

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Khairul Ibtisam..semoga pnjg umur..dan murah rezki

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...