Wednesday, September 23, 2015

Gathering Petang Bersama Geng Gojes Supermom and Baby



Perjumpaan yang x dirancang..last minute punya planning...2 3 hari sebelum tue admin Ciknaa ada bg tau nak buat gathering....aku plak x dapat join klu sebelah pagi..so dah frust sangat la x dapat jumpa diorg ...rindu sangat...


Tup2 sambil dok balas message kat facebook, My plak ajak g umah Aznor...aku ok jer..janji dapat gak la jumpa diorg...


Mujur ada waze...tak de la aku sesat barat nak ke Rawang tu


 Aku sampai umah Aznor dekat pukul 5 petang..masa tu My pun belum sampai..


 Sian Aqeel main sorang2..anak2 aku pemalu sikit...bak kata org, enjin belum panas..kang jap lagi ada yang tonggang langgang umah aznor nie...hehhehehe


 My sampai lewat sikit..biasa la nak isi tank danish dulu..baru boleh bergerak...hehehe


 Aznor masak bihun goreng dan goreng keropok, aku plak goreng nugget jer..itu jer yang sempat

My plak memborong kuih...banyak la plak..nak makan pun 3 family jer...


 Memasing perut pun dah kenyang meh la bawa bebudak g mandi...

Bila aznor kata kat rumah dia ada swimming pool, laju jer kitorang packing baju mandi bebudak usung sekali...hehehe


 Danish tension x dapat mandi swimming pool...stress je tengok kakak dan abang2 bergembira


 Mesyuarat PIBG ke tue??...hehehe


 Macam2 gelagat bebudak nie...mujur la ada ruang mandi untuk bebudak2..senang diorg nak mandi...mak2 dok menjoyah kat tepi jer




 Pukul 7..semua kena paksa naik atas..dah nak maghrib kot...takkan nak mandi sampai malam..kang ada yang demam plak

Sambung plak main kat atas..masa nie enjin dah panas...


 Kenan betul ammara ngan uncle ye...ajak main, uncle plak busy ngan facebook


 Dah jadi geng dah tue...sibuk buat lagu ...


 Bagusnya Dhia, lepas main kemas rumah...pastu ngan adik dia x bagi main...letih tue kakak kemas kang adik sepah...


 Acara wajib sebelum balik...harus la bergambar dulu


 Satu kali lagi..baru la puas hati

Lepas maghrib kitorg pun gerak balik...takkan nak tido situ plak....Kecoh Haikal ajak tido situ sebab dia x puas mandi kolam...x pe lain kali kalu tuan rumah ajak lagi kita datang ye...


Aku x terus balik pun masa tue...singgah kat AEON Rawang...dah alang2 satu jalan singgah la kejap...dah puas pusing baru gerak balik...


Sampai rumah semua tido x sedar diri..letih mandi la tue...


Lepas nie boleh la gathering lagi ye....rindu geng gojes yang lain jugak...



0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...