Monday, December 21, 2015

Nathan's Famous



First time try makan kat Nathan's Famous, IOI City Mall...


Sebenarnya x pernah perasan pun restoran nie wujud...kan IOI City Mall tu besar..banyak sangat kedai makan dalam tue....tinggal pilih je...


Restoran nie macam tersorok sikit...klu x lalu depan ice skating memang x perasan pun restoran tu wujud...itu pun ternampak restoran tue sebab lepas keluar wayang tu memang lalu ikut situ..so dah bebudak pun merengek lapar sangat..layankan je la...


Dah termasuk kat situ x boleh nak kluar dah plak..bebudak dah lapar sangat..tengok harga mak aii macam mahalnya...


 Haikal dan Hadif yang x sabar nak makan..


 Aku punya burger...simple punya burger tapi harga urut dada kejap..hihihi


 Yang nie en suami punya...terliur plak aku tengok....laju je makan x offer pun...huhuhu

Sedap la tu...


 Terbaik punya..tapi semua kentang yang kitorg beli tue macam rentung sikit la

Rasa pahit sikit sebab terover goreng...hihihi

Maybe ramai2 org tiba2 kot tue yang x terkawal lajak masak tue..aku tengok kat kitchen tue pun 2 org jer yg tukang masaknya..memang la kelam kabut..


 Tak sempat ambik gambar diorg punya burger..laju je memasing masuk mulut


 Harga urut dada sikit la....tapi bila order set Large..air dapat gelas besar gak la..dan kentang jenis gedabak besar2..memang x abis pun kitorng makan kentang tue....


Ingatkan dapat burger nampak kecik x cukup makan..sekali dah makan, x larat nak abis...ok la bagi ok..aku bagi 2.5 bintang je..sbb dapat kentang rentung sikitkan ngan air milo tawar...hihihi





1 comment:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...