Thursday, March 31, 2011

Dah Tengahari...MAKAN Time....



Perut pun dah berkeroncongkan...semalam layan tengok gambar bubur McD...ari nie jom layan McD lagi...hahhahhahahaha


Ada ker yang muntah darah tengok aku asyik tayang McD jer....semalam tali barut tayang...ari nie aku pulak tayang....



Nie tali barut comey punyer....beria-ria la dia nak makan ayam spicy nie....seketul tue pun berjinggut aku nak tunggu dia abiskan...last2 aku jugak yang kena abiskan...tak baik membazir....rugi duit aku kang...




Aku punya macam biasa la....Big Mac yang paling berdouble-double tue....hahahahha


Itu citer 2 minggu lepas punya la...baru sekarang aku masukkan....memang aku terlebih rajin...idea datang mencurah2 sampai tak tau yang mana nak masukkan dulu.....last sekali citer nie terperap 2 minggu....


Sekarang bila ajak Tali Barut Comey ke McD...memang terus dia pangkah...dia tengok McD pun dia kata nak muntah...apa kes??????????



JIMAT DUIT AKU....................sajer jer nak kasi tau..




Perahan Otak : Tuan Tanah

7 comments:

  1. pergh..

    sabo3 *tahan air liur drpd meleleh lagi*

    ReplyDelete
  2. tapi aku rasa burger kat McD tu saiz mcm tak cukup besar...walaupon namanya big mac...tapi tetap kecil di mata aku...kenapa yea...hahahaha

    p/s : sori sbb dah lama tak singgah blog kwn2

    ReplyDelete
  3. xnak makan fastfood lagi dah..tkut gemukss..heeehheh =p

    ReplyDelete
  4. er maaf...x muntah tp meleleh air liur...hihi

    ReplyDelete
  5. sy suka burger mcd yg ada ayam spicy dalam dia..apa tah nama burgernya..


    NUR ZUHAIRAH BATRISYIA

    ReplyDelete
  6. sedapnya klo dpt dpn mata laa ni jugak. hehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...