Friday, June 29, 2012

Accident Lagi Selepas 2 Tahun



Selamat petang



Semalam satu entri jer kuar coz 27/06/2012 (Rabu), Mr Shah accident so terpaksa la bagi tumpuan lebih kat hubby sorang tue....macam ada 2 3 hubby jer bunyinya..hehehe


kredit to mr google


Kelam kabut aku dibuatnya petang Rabu tue, bila call...dia cakap kat Hospital Serdang..Terus minta pelepasan dari bos nak g Hospital..Otak dah macam-macam pikir..Patah riuk ke laki aku sorang tue...


Ambik bebudak dan mak mertua terus berdezup g Hospital...Dah la masa tue tengah hujan lebat, memang kena 100% bagi tumpuan kat jalan la..kang elok2 tujuan nak lawat orang sakit dengan kita2 sekali plak tempah wad kat situ...


Mujur la takde kecederaan serius cuma otot tisu terkoyak besar kat bahagian pinggang tue...


kredit to mr google


Dah ala-ala TRANSFORMER plak aku tengok Mr Shah berjalan....


Kawan dia sorang tue, penumpang bahagian depan patah bahu dan retak rusuk, yang sorang lagi dok belakang takde kecederaan langsung just sakit dada jer...Pemandu plak yang over macam robot jadinya...


Alhamdulillah semuanya selamat....accident nie takde melibatkan kereta lain..Diorang terbabas langgar tembok on the way balik dari Putrajaya...


Semalam harus la cuti nak jaga dia...Kesian plak tengok dengan nak bergerak pun susah dan sakit. Nak makan pun tak boleh, kena bersuap jer....Nie la pengorbanan seorang isteri yang dapat aku jalankan...Hari nie tengok dia dah bertambah sihat, makanya datang la opis...


Harap-harap semuanya ok sepeninggalan aku hari nie...



3 comments:

  1. ishh saya kalau dpt berita camgini mau x tentu arah jadinyer.. ye le itu aje le sorang somi kita kannn...hehehehe

    ReplyDelete
  2. alhamdulliah tak teruk..semuga cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. Pengorbanan seorang isteri.. =)
    MM doakan semoga suami Mrs Kayrul cepat sembuh.. :)

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...