Tuesday, June 26, 2012

Alahai courier



Petang-petang nie bikin panas betul!!!!!!

Abis keja terus g courier dokumen opis..dah la jauh, mujur la jalan x jem...

Abis isi form courier, makanya kena la bayar...sekali aku hulur la rm 50...boleh lak dia cakap xde duit kecik...mana la aku ada duit lain, itu je ada...

Dah la kawasan tue area cina..mana la aku nak tukar duit, mujur la staf tu ckp ada 7 eleven berdekatan.

Berdezup la cari 7 eleven...beli la keropok buat syarat nak tukar duit...mujur la 7 eleven ada duit tukar, kalau x satu hal lg nak cari kedai la plak...

Lain kali, tempat courier ni tolong la sediakan duit tukar, jgn menyusahkan customer....ggrrrrrr

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

  1. hehehe...sabar jelah...tak pasal2 mkn keropok....

    ReplyDelete
  2. @pinky

    tu la sajer suruh org beli keropok kang dah abis dibaham keropok tue sebab bengang ngan courier...

    ReplyDelete
  3. tu la kan pelik benor..sistem depa cam dungu..hikhikhik

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...