Wednesday, November 28, 2012

Hanis Zalikha Dah Jadi Pelakon Plak Dalam "Mariam Kampung Putat"



Selamat petang


Update gak blog....balik kampung ari tue banyak citer tv aku terlepas..termasuk la citer yang aku tengah2 tunggu...bila dah balik kampung memang terlupa terus la...


Citer yang memang aim nak tengok "Mariam Kampung Putat"


Memang kelakar dan berbaloi la dok diam-diam depan komputer tengok telemovie nie...biasa la kalau kuasa dihujung jari..macam nie la jadinya..terlepas tengok tv kita tengok kat internet...hehehe


Memang tak mengecewakan langsung lakonan hanis..macam dah lama berlakon pun ye gak..lepas nie makin famous la cik hanis zalikha nie....


Nak baca entri yang hanis tulis berkenaan telemovie tue baca kat SINI 


kredit to Hanis Zalikha
cilok gambar dari blog hanis...hehehe


 kredit to Cerita Master


Tak kuasa nak tulis panjang2...aku printscreen jer dari website tue...hahaha


Nak tengok movie, boleh LAYAN kat SINI


1 comment:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...