Wednesday, December 19, 2012

Blogwalking Jer Ini Hari



Selamat petang


Dah nak balik kerja...mood pun dah ke laut...handbag dah ready nak galas balik jer


Nak taip entri pun idea tak datang-datang lagi sudahnya aku balas komen2 kengkawan yg singgah sini...lama betul peram....macam nie la aku...peram lama2 pastu gigih la blogwalking ke semua rumah...gigih ko


Lamanya tertinggal2 cerita2 sensasi entri kat blog kengkawan...bila dah buka satu blog berjam-jam la aku mengkhatamnya....rindu siot....


Ada ke yg rindu kat blog aku nie....


TENGAH DALAM DILEMA NIE NAK BALIK KAMPUNG KE TAK????


SEMUA ADIK BERADIK BERKUMPUL...RASA KEJAM PLAK BILA AKU SORANG JER TAK JOIN...HUHUHU


KENA PUJUK RAYU MR SHAH NIE....MINTA2 DIA BAGI BALIK...HEHHEHE

8 comments:

  1. nik suka balik kalau ramai2 adik beradik yg balik.lagi meriah la rumah nnt :)

    ReplyDelete
  2. seronok bila dapat berkumpul adik beradik kan..:)

    ReplyDelete
  3. @nik ros

    tu la nik..adik beradik ramai tue yg tak sabar nak berkumpul...mesti gamat rumah

    ReplyDelete
  4. @nur anis

    betul tue..adik beradik ramai susah bila nak kumpulkan semua sekali gus....kekadang ada yg tak dapat balik...kali memang taknak lepaskan peluang

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...