Friday, December 07, 2012

Dirasuk Hantu Daiso



Selamat petang


Nie la masalah besar aku kalau masuk Daiso nie...pantang masuk jer kena rasuk....Kalau rasuk hantu kecik2 takpe jugak nie bapak hantu yang merasuk...


Dulu masa bujang, pantang nampak Watsons mesti nak masuk, kalau masuk harus la TERBELI barang...huhuhu


Bila dah kahwin kena rasuk plak ngan hantu kat TESCO, sehari x g tesco rasa macam tak lengkap jer kehidupan seharian tue...Konon nak beli satu barang kang kat cashier keluar 10 barang..macam mana tue???


Hari tue g Daiso, The Mines...kononnya lagi nak beli satu jenis acuan untuk tekap kat roti...Pastu nak buat roti bakar la untuk bam bam dan abangnya....


Sekali ehhh..macam cantik jer nie....ehhh tu pun caktik gak...pastu tengok yg lain pun cantik..tangan laju jer mencapai barang-barang super comel masuk dalam bakul...


Lalu setiap rak rasa bapak hantu cuba memulakan operasi merasuk aku dengan jayanya....Itu belum abis aku tawaf lagi...Datang pun hujung2 kedai nak tutup so jalan pun laju jer la....Tak sempat nak belek satu-satu....


Sekali sampai cashier..hambek ko


 Comel giler cookies cutter tue...

Ikutkan banyak lagi nak rembat tapi mujur la nafsu boleh di kawal...

Padahal banyak dah angkut barang masuk dalam bakul, sebelum ke cashier terpaksa buang barang yang rasa x perlu buat masa sekarang...


Rasakan penangannya...habis RM50.00 dalam setengah jam jer kat Daiso nie...


Kalau berjam-jam tak tau la berapa banyak duit aku akan lebur kat situ...huhuhuhu


Aku dah try cookies cutter tue...bila potong kat roti dan bakar, baru la anak-anak semangat nak makan...mak budak lagi over makan tau...hehehehe


Jom kasi bapak hantu merasuk lagi kat Daiso....

6 comments:

  1. aritu nak singgah daiso kat mid tp hubby tak bg.. mcm th je nak kena pau... uhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. saya pun teruja masuk daiso..huhu

    ReplyDelete
  3. Kannn...sy pn sama..asal pegi daiso mmg banyak yg beli..ni pm dok teringat2 barang yg xsempat tgok...daiso mmg berhantu..hehe..

    ReplyDelete
  4. @Allene kalau dapat masuk tue laju la duit keluar macam air...hahhaa

    ReplyDelete
  5. @!k@

    kalau boleh satu daiso tue nak memborong..ada lagi barang nak beli nie...hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...