Wednesday, January 02, 2013

100 Plus Tumbler



Selamat petang


Semalam jenjalan kat Tesco, nampak plak botol air menarik kat kedai buku....terus menggelupur nak satu jugak


Padahal dah macam2 botol aku ada...tetap nak jugak...hehehe




Bukan percuma tau...kena beli 2 botol 100plus 500ml baru la boleh beli botol 100plus edge nie...Harga untuk botol nie RM 8.50..


Limited edition jer tau...ngam2 aku beli, terus abis botol tue....kalau tak mau aku meroyan teringat botol tue


Hari nie g opis terus semangat nak minum air masak dalam tue...feeling macam minum 100plus terus...hehehe

1 comment:

  1. nampak gak kat kedai...mcm menarik ..kena tanya husben la dia yang suka minum 100 plus

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...