Thursday, December 19, 2013

Majalah untuk penggemar BENTO



Selamat pagi

Pagi nie aku baru berjaya dapatkan majalah RASA edisi Januari 2014...aku tau benda menarik ni pun dari geng gojes...korang memang up to date la...

Memanjang asyik terlupa jer nak beli...akhirnya pagi nie aku berjaya beli jugak kat 7-eleven...itu pun tinggal satu jer...rezeki la tue...

Paling menarik ada "100 sentuhan kreatif selera si manja"...berbaloi sangat2 la...sebelum nie mcm blur jer nak hias makanan anak2..sekarang xde masalah kot sebab dalam majalah nie ada disediakan langkah demi langkah macam mana nak deko2 untuk pikat selera anak..



Mak2 yg rajin wat bento anak wajib dapatkan satu tau..makanan dari si baby hingga dewasa semua ada...deko dapur untuk mak2 menghias dapur...buat anak2 yg x suka makan nasi pun xde masalah...di sini disediakan resepi pengganti nasi...apalagi mi dan pasta la..susu kocak untuk anak2...semuanya yg kita nak sediakan untuk anak2 semuanya ada dalam majalah nie...

Jom cepat2 dapatkan edisi januari 2014 tau...hanya rm7 jer...

5 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...