Thursday, May 14, 2015

Beli EPHYRA Percuma Macam-macam



Baru-baru nie aku ada baca kat blog Kak Di..kekadang je aku rajin skodeng blog dia...


Tulisan sempoi paling best gaya penulisan kak Di buat kita rasa macam kita pun turut serta dalam dia punya hidup...hehehe


Klu stress tahap kritikal mesti aku jengah blog kak Di...hilang stress...

Baru nie jengah lagi tengok kak Di ada buat promosi beli ephyra percuma macam2 sempena MOTHER'S DAY


Barang panas laju..baru sampai kat opis tadi...hehehe

Ephyra kat rumah tue pun stok dah tinggal nyawa2 ikan...tahun lepas aku rajin memborong..pastu aku stop kejap maklum la minuman bagus harus la mahal sikit...bajet ciput tue yg stop...hehehehe


Tue pun baru2 nie terjumpa stok yang aku terlupa nak abiskan...bila dah terminum balik rasa macam ketagih la plak...ntah hapa la aku nie...


Bila kak Di buat promosi macam nie laju je rembat...sebenarnya aku teringin nak beli pencuci muka baru yg ephyra kenalkan...tengok je kawan2 try...tapi kedekutnya nak keluar duitkan..padahal bukannnya mahal pun...


Ngam2 ada promosi : SETIAP PEMBELIAN SEKOTAK AKAN DAPAT EXTRA 5 SACHET DAN SKIN BAR


Laju je aku order. Selalu beli sekotak Ephyra RM 197.00 termasuk pos je...kali nie punya promosi beli dengan harga RM 197.00 dapat macam-macam..siapa taknakkan...menggelupur order lepas baca tue...


PROMOSI SEHINGGA 15 MAY 2015 SAHAJA



 Siapa nak bagi shaker, 5 sachets ephyra, skin bar pastu dapat beg lagi

Semuanya percuma tau...percuma aku ulang, PERCUMA ye


Sepantas kilat terus bancuh...sekali teguk terus habis...hehehe

Aku cuma pelik sikit la ada satu stok yg aku pernah beli, warna ephyra nie macam jernih sikit..bukan warna oren macam kat atas tue..rasa pun lain sikit...aku suka rasa ephyra yg mula2 keluarkan dulu...

Akhirnya dapat gak la rasa ephyra macam dulu...


Nak order kena KLIK Website FLEUR BY MRS HIM

Macam-macam ada..bukan jual ephyra jer, jubah, shawl dan macam2 lagi la..korang g la usya...ingat, nak dapatkan macam aku tue sampai ESOK je promosi tue


0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...