Tuesday, May 19, 2015

RAKUTEN MALAYSIA - Jom Online Shopping



Dah lama tahan nafsu shopping online nie...dekat sebulan gak la berjaya tahan nafsu membeli belah nie


Tiba-tiba ada website shopping online muncul plak ...gian je tangan nie nak menekan-nekan dan order...


Sebelum tue kita usya la dulu ye...RAKUTEN MALAYSIAN nie macam kita shopping online kat Lazada, Lelong, Streetdeal, Groupon dan macam lagi2 la..sebab banyak sangat port shopping online best..klik2 kat hujung jari tau2 je dah sampai barang depan pejabat..hehehe


Tenaga pun x keluar, barang yang sampai pun cepat dan pantas gi tue.


Rakuten Malaysia nie adalah syarikat dari negara Jepun. Tak perlu korang nak g jepun semata nak beli barang yang korang minat kat Jepun tue, kat Rakuten Malaysia macam-macam ada...


Ada 5 barang aku teringin sangat nak beli...wishlist konon la ye



RM 1,749.00
Teringin sangat nak hadiahkan kat en suami. Maklum la dia punya PS2 dah kondem konon dia dah hint nak yg baru. Boleh plak terjumpa port murah kat sini

RM 259.00

Eh rice cooker pun ada jual selalu dengar jual Panasonic, Toshiba la..kali nie ada jenama Tefal plak..jakun kejap dok membelak ..hehehe


GARMIN NEW RELEASE NUVI GPS 55LM


RM 419.00

Yang nie dah lama aku cari..dulu ada satu version lain la tapi dah jahanam la plak dikerjakan oleh anak2...mudah nak cari jalan klu ada garmin nie...


Acer Aspire Switch 11 Sw5-171-337k Touch Notebook-W8.1SL (Gentle Gray) - NT.L69SM.001



RM 2,305.00

Berkenan plak notebook yg boleh tanggal2 nie...yg kat rumah nak hampir jahanam boleh la kumpul tabung ayam untuk next misi..hehhehe


La Gourmet - Cars 0.5L Vacuum Thermal Flask

RM 71.90

Klu anak aku tengok benda nie maunya berebut dua beradik tue...dah la memasing minat cars...


Eh rambang mata la nak pilih mana berkenan...sampai x tau nak pilih yg mana satu...nie aku senaraikan wish list aku je la ye...kang korang ingat barang nie je ada jual kat Rakuten tue...banyak lagi sebenarnya..korang kena la rajin terjah..kang aku tempek semua barang kat sini..dah macam aku plak ejen jual beli Rakuten tue...hahaha


Sambil membeli korang boleh la kumpul point tau...


Jom membeli belah kat RAKUTEN MALAYSIA plak...berbaloi-baloi la


 
Anda boleh mendapat produk-produk tersenarai di Rakuten Malaysia Post ini merupakan entry untuk Peraduan Blogger ShopCoupons X Rakuten. Anjuran ShopCoupons. Rakuten Voucher tajaan Rakuten Malaysia. 


1 comment:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...