Tuesday, June 16, 2015

Jom Check Tarikh Lahir



Dah lama stop blogging jap.. biasa la blogger chipsmore memang macam nie...

Banyak nak tulis tapi masa memang sgt x mengizinkan..hari nie macam free sikit boleh la menaip laju2...


Semalam buka facebook nampak blogger Sepet post berkenaan nak check tarikh lahirkan...


Aku apa lagi menggedik gak nak check....klu tanya mak pun mesti x ingat kot...anak ramaikan...aku yg anak 2 org nie puas nak ingat tarikh lahir anak2..hehehe


Nak cari kalender zaman dulu kompem dah x wujud..meh la kita guna teknologi canggih manggih sekarang nie...



Sila la klik klu nak check ye..


Baru tau aku lahir hari Selasa


Husband plak lahir hari Sabtu


Haikal hari Jumaat...baru hari ke 12 puasa dia dah x sabar nak kluar...sama tarikh due date yg doktor kasi...

Pastu letih maknya nie nak mengganti puasa yg super banyak tue...huhuhu

Hadif lahir hari Selasa..overdue 6 hari dari tarikh sepatutnya...ikut date doktor 9 november...

Dia x puas dok dalam perut kot..lepaskan kenduri usu dia pun x nak kluar gak...hari patutnya doktor suruh datang check..terus ada tanda2 x sabar nak kluar...takut la tue...


Kena record kat dalam blog ..mana tau dah besar nanti diorg tetiba tanya maknya nie bila diorg lahir...kan senang suruh je check blog maknya nie...hehhehe


Korang plak macam mana..tau ke tidak HARI LAHIR korang?...apa lagi jom check..

3 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...