Wednesday, May 25, 2011

Ahli Nujum Alaf Baru



Selamat Pagi semua...tenggelam timbul aku nie...Bila tenggelam tue, tandanya, kerja kat opis yang menimbun giler sampai ke malam. Bila ada entri terbaru tue, maknanya dah kurang la sikit kerja la...



Kat rumah kitorang dah ada ahli nujum sekarang nie. Bukan pak belalang tau.


Pak Belalang  
(kredit to mr google)


Belalang...bukan nie tau ahli nujumnya (kredit to mr google)













Tapi ini...
















Tengah memikirkan ramalan benar belaka atau tidak



Hari tue tinggal berdua je la dengan dia coz Tuan Tanah keluar. Sibuk la dok umpan mama ajak tido. Mama plak kena tunggu solat isyak baru boleh tido. Kang bila dah tido, solat isyak pun dalam mimpi la....Yang si photographer tegar mata dah bengkak, kalau nak tido mesti nak ngempeng jer. Dah nak dapat adik pun still nak bergayut lagi. Aduh macam mana nanti...mau berebut ngan adik nie..



Tengah mama baring2 tengok tv, datang la ahli nujum alaf baru nie, sambil usap2 perut mama...tiba2 mucul ayat magik dari mulut ahli nujum nie...


"Aiii adik....bangun la pompuan"


Terkejut beruk aku jap....takkan dia tau dia nak dapat adik perempuan kot. Aku pun belum g scan lagi, ahli nujum dah tau dulu plak.


Sajer la aku test kat dia..


"Adik lelaki ke perempuan"


Menjerit2 cakap "Pompuan la"


Budak kecikkan selalu dia akan ulang ayat terakhir kita cakap. So aku test lagi..


"Adik perempuan ke lelaki"


Still gak dia cakap "Pompuan la"


Bila dia tau aku nak tanya lagi, dan ahli nujum nie pun malas nak ulang banyak kali pertanyaan sengal dari mamanya...


Menjerit2 dia sebut...."Pompuan...Pompuan la"


Agak2 boleh percaya tak dengan ahli nujum alaf baru nie?????...Takpe kita tengok check-up bulan depan macam mana...


Lelaki ke perempuan tak kisah la...janji sihat walafiat dan jadi anak soleh dan solehah...


Perahan Otak : Tali Barut Comey


4 comments:

  1. aku sokong ahli nujum tu... pompuan...hehe

    http://sevenmasterhacker.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kita tunggu bulan depan..boleh percara ke tak firasat ahli nujum nie

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...