Monday, August 19, 2013

Selamat Hari Raya Semua



Selamat petang

SELAMAT HARI RAYA...


Raya tahun nie pada 8hb Ogos, 2013 (Khamis) 1 Syawal 1434H...Cantik betul tarikh tue.. 

Baru ada seru nak update blog...tengok blog kengkawan berlumba2 update blog, aku hanya rajin baca jer blog kengkawan...blog sendiri dah bersawang tak hingat...


Batuk2 sapu sawang rumah sendiri....hehheehe


Permulaan blog harus la post gambar raya family kecik aku nie kan...tapi nie baru intro jer jangan ada yg muntah darah tengok gambar raya dalam blog nie sudah...Banyak lagi gambar yg belum upload...kang ada masa aku upload slow2


Potret wajib di pagi raya

Tema tahun nie biru laut....


 Free Style katanya


 Si comel nie jer sanggup nak bergedik ambik gambar ngan mama papa lagi

Abangnya sejak dah matang nie bukannya boleh di ajak ambik gambar protokol macam nie...tak macho ye


 Tayang duit raya dari Onyang....

Akhirnya dapat jugak belikan anak beranak baju sedondon...Kalau beli lain2 tempat kompem baju color lain2...Tahun nie terus tuju ke Metro Point...Dapat la sedondon


 Kesayangan mama dan papa


 Kad raya buat hati mama cair dari Haikal...


 Tak tahan tengok kad raya siap ada tarikh dan sign cikgu lagi...hehehe


Bila dah start update nie x tau nak update yg mana satu...takpe slow2 aku update semua citer raya...untuk kenangan keluarga juga...Bila haikal dan hadif besar ada juga kenangan untuk diorang tengok nanti...




1 comment:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...