Saturday, August 31, 2013

Selamat Menyambut Kemerdekaan ke 56



Selamat pagi

Selamat hari merdeka....Selesai sudah sambutan mlm kemerdekaan ke 56....

Ambang merdeka di sambut dengan melantak burger sedap sambil menunggu detik 12malam....habis diet seminggu aku..huhuhu

Tepat jam12 aku dah get ready depan tv dengan camera kat tangan...sudahnya xde plak bunga api mcm selalu....alahai...dah kecewa masa nie tau....

Mujur la 5 minit lepas tue...PM pun tiba di Putrajaya dan melancarkan bunga api...

Baru la puas hati...hampir 10 minit dapat saksikan bunga api memang berbaloi..x perlu bersesak ngan anak kecik...so sambut je la depan tv...hehehe...ada anak kecik macam nie la, kang bawa berumbun malam nanti demam plak...

Bagi korang yg dah selamat masuk ke alam mimpi, layan je la gambar yg aku ambik kat tv nie...hehehe

2 comments:

  1. rara semangat tgk bunga api kat klcc.hehehe

    ReplyDelete
  2. Sedap yer burger ambang merdeka gulps hehhehe terliur la mama kiki

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...