Friday, August 14, 2015

Beraya Di Rumah Geng Gojes Plak



Ok nie entri sekali harung..aku dah naik semput update blog sekali harung satu hari...marathon abis nie


Kali nie aku beraya kat rumah Geng Gojes..

01/08/2015 (sabtu)...Beraya di Rumah Mak Mertua Yana...Menu memang sedap..nasi lemak memang terlajak sedap...


 Terima kasih Yana..jemput kitorang satu family datang beraya


Mimi, Anis dan Aku

 Seterusnya g beraya kat rumah Ros Anis plak

Anis jamu laksa utara..sedapnya...lama sangat tak makan...anak aku makan bertambah2...malu mama tau


 Esoknya..raya lagi..ke rumah Geng Gojes Syazikin


 Nie la tuan rumahnya...Syazikin...comel jer..

Walaupun dok Kajang jugak..nie pun first time jumpa tau..lain kali boleh jumpa lagi..dekat sangat tue

Husband cakap nie kembar kak amy...sama ke tak nie???


 Kat sini pun anak aku makan bertambah2..spagetti memang peberet diorang ..letak la satu bekas bekas pun kompem boleh abis...hehehe

Thanks Syazikin jemput kitorang datang beraya


 Petangnya beraya kat rumah kak amy
Macam biasa..menu rumah kak amy selalu sedap2 tau...bertambah2 makan...


 Port wajib ambik gambar...sofa putih kak amy

Aku, kak amy, ciknaa dan my



 BFF sangat...suka tengok gambar nie


 Excited haikal klu kata nak g rumah Rayyan


 Selpie satu kali ngan My..lebar nau muka aku..rayakan sebulan


Minggu berikutnya raya rumah Nadia Hairi plak kat Bandar Saujana Putra...09/08/2015 (Ahad)

Kali nie pasrah je la kena drive sendiri ke sana...husband ada hal...huhuhu


 Allene...geng gojes pertama sampai kat rumah Nadt

Dapat gambar kejap je sebab lin dah balik...x sempat nak borak lama2...


Allene, aku dan Nadt


Menu kat rumah Nadt


Sedapnya


 Tengok hari nie bihun sup....adoi terliur lagi sekali


 Sedapnya anak bujang leenda tido




 Bosan nampak haikal menunggu BFF dia sampai...




 
Aku, Kak Amy dan Leenda


 Leenda dan anak bujang asyraf


 Yeaayy BFF sudah sampai


 Aktiviti berebut keropok...yeaay cik bunga menang


 Haikal, Rayyan, Hadif dan Yaya


 Terliur lagi...

Roti jala mimi bawa, kek coklat My yang bawa...nasi tomato MIL Nadt yang masak


Eh menu memang kasi perut sendat punya la


 Rafif ngan Hadif busy nengok Fish..pening fish kat rumah Nadt...tak henti2 diorg kacau


 Ok..mimi dah boleh bg Rafif kawan dah tue...


Sebelum balik harus la bergambar beramai-ramai

Dari Kiri..Ros Anis, Mimi, Leenda, Aku, Kak Amy, Myzatul dan Nadia

Berakhir la sudah raya di rumah Geng Gojes...dapat lagi kita berkumpul ramai2 macam nie...semoga bersahabatan kita berkekalan selamanya...



3 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...