Friday, August 28, 2015

Mudahnya Dengan Memobottle



Dulu malasnya nak minum air..sekali bawa botol air kompem kembung handbag..

Tak sempat tau mak nak vogue sikit...handbag dah menggelembung...huhuhu


Sekarang bergaya jer usung handbag ke hulu ke hilir, org pun x sangka aku usung botol air dalam beg tu...jimat lagi x perlu beli air kat luar...bagus untuk kesihatan plak tue...


 Terpengaruh punya pasal..aku pun terjoin..terklik kat internet dan terbeli plakkan...


 Saiz comel sangat..baru A5..maksudnya kertas A4 tue korang potong dua bahagian..itu la A5...


Boleh isi air 750ml...

Mana mau cari...ala bersepah la kat instagram jual botol macam nie...kena rajin survey jer nak dapatkan harga murah...

Aku beli nie kat Lelong..harga x sampai 25hinggit..murahkan..plak tue slim jer...

Apa lagi..jom beli...

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...