Friday, July 25, 2014

Accident Di Bulan Puasa



Macam sadis jer tajuk...memang betul pun, aku accident di bulan puasa...14/07/2014 (isnin) - 16 Ramadhan


Memang dah ditakdirkan duit habis dijalan raya...huhuhu


Mujur la pagi tue aku sorang jer dalam kereta, klu ngan haikal sekali x tau la macam mana..selalu lalu jalan tue ok jer ntah mungkin nasib kot nak kena boleh plak kereta depan2 kereta yang aku langgar tue brek mengejut...dan kereta kelisa yang aku langgar pun brek mengejut..sudahnya tekan brek cecah tanah pun tak guna


Dah habis tekan, rasa macam nak terbenam brek keluar dari kereta tapi tetap jugak kereta aku menyondol kereta depan aku tue...mujur la dapat elak sikit tapi terkena jugak kat bahagian tepi kereta kelisa tue..


Menggigil kaki tangan semua maklum la first time accident langgar kereta orang selalu orang yang langgar aku...huhuhu


Aku terlanggar perempuan melayu yg on the way nak g kerja dan hantar anak dia g tadika...mujur la diorang takde kecederaan apa2..takut jugak tau


Tukar2 no phone, kang settle kat bengkel....sempat lagi nak snap gambar..bukti nak tunjuk kat husband yg aku langgar kereta jenis macam mana


Menggigil aku call husband minta tolong dan minta tolong hantarkan ke bengkel


 Pandangan depan


 Pandangan sisi

Nampaknya kena tukar satu set la yang rosak teruk tue..pakej cemin sekali...huhu


Mujur la kawan husband ada bengkel so boleh la minta tolong repair hari tue jugak dan harga kawan2 la maklum la tengah2 bulan accident


Kereta perempuan tue pun hantar sekali repair kat kedai yang sama... so dah settle jugak


Petangnya dah cantik..tue la kena ketuk sikit kat tepi tue...buat lain kali la....nak kena kumpul duit lagi nak cat semula kereta tue..dah banyak sangat kena sopek sana sini


Harap2 nie accident terakhir la...huhuhu

1 comment:

  1. nasib baik kyrul takde pape... akk kalu eksiden mmg seriau sgt.

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...