Monday, September 22, 2014

HEADPHONE Percuma



Barang percuma saper tak nakkan...minggu lepas tengok budak opis ada tunjuk baraang best punya..test2 best la plak...Paling best sebab dia kata PERCUMA...


Apa lagi menggelupur terus nak cari...petang tue balik keja terus serbu...


Kat mana nak cari...Aku beli kat GUARDIAN...so kat tempat lain aku x pasti....


 Model Free mama bersama HEADPHONE free

Syaratnya korang kena beli Syampu CLEAR & Deadorant Rexona 2...pastu korang akan dapat Headphone percuma

Masalahnya syampu Clear aku tak pernah pakai..disebabkan nak dapatkan Headphone percuma pejamkan mata la beli syampu tue

Deadorant Rexona tue memang aku pakai pun dari dulu, kini dan selamanya gi tue

Disebabkan stok kat rumah dah nak abis, memang berbaloi la borong


 Excited nak pakai headphone


 Bukti tajaan Clear


 dan Rexona


 Beria2 jer pakai...sambungkan kat handphone pun boleh..sangat comfortable tau


Ok nie resitnya...korang boleh budget la utk beli karang

Pastikan korang tanya dulu kat staff situ..ada lagi ke tak Headphone tue..kang dah bayar sekali Headphone abis stok plak...kan rugi

2 comments:

  1. wahhh ada headpon pree. mmg dapat 2 ke kayrul?
    boleh la terjah guardian ptg nnt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang dapat free kak amy..tapi sebelum beli tue tanya la dulu ada stok lg ke tak..kang rugi plak membelinya

      Delete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...