Tuesday, April 12, 2011

GiveAway dari Nelly dan Mas untuk BLOGGER



Semangat berkobar-kobar nak join GA dak nelly dan mas nie




Cantik sangat aku tengok banner tue...cute...dah macam merpati sejoli plak...hahhahahahaha...

Pendapat aku tentang blog Nelly :
Rajin benor la dah nelly nie buat header baru...kalau aku la tahun depan belum tentu tukar lagi kot. Kena makan vitamin "R" lebih sikit supaya rajin macam nelly nie. Walau pun blog nelly hitam, HITAM itu kan menawan. Tak gi tue????....simple dan makin kemas. 


Pendapat aku tentang blog Mas Ahmad Safwan
Aku ingatkan Nas Ahmad tadi...ala pengacara mentor yang laser tue....hahahahahaha....sebabkan first time aku masuk blog dia, aku rasa blog budak nie, kemas & segar biji mata sebab warna-warna biru memang menyegarkan biji mata yang tengah kuyu nie...hahahhaha...first time la dengar nama lelaki Mas...jangan marah erk mas...


Sebab utama aku nak join nie adalah HADIAH MISTERI tue buat hati nie melonjak-lonjak nak tau. Kalau aku menang hadiah tue memang gerek la..


Aku nak tag :




Korang gak boleh join...jangan malu-malu nak join...KLIK SINI atau SINI ye...


Perahan Otak : Tali Barut Comey

6 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...