Thursday, April 14, 2011

Jom Shopping - Online



Kiranya entri dalam sejarah la...bukan sejarah malaysia tau...hahahhaha


Nie first time aku beli barang secara online. Tak pernah lagi dalam sejarah hidup aku borong dalam online. Aku takut sikit la, takut kena tipu..Dah dibayar duit, kang barang x sampai-sampai.
Aku adalah peminat setia blog "My Sweet Sour Love Life". Kisah suka duka Yat yang terpaksa berjauhan dengan suaminya. Tak sanggup aku kalau kena macam tue...hehehhehe


 Comey tak dak qiestina nie (hehehehe....jangan marah ye Yat, kayrul cilok nie)


Dan seronok gak baca kisah kerenah dan keletah si comey Qies. Yat baru bukak kedai. Teruja sangat aku nak terjah kedai tue. Tak perlu nak buang minyak g terjah kedai tue, duduk jer depan PC dah dapat shopping macam-macam. Korang boleh baca kat entri nie ye.


Kalau dah belek 4 5 kali sekali, takkan la iman tak tergugatkan????...iman aku dah goyah, terus order ape yang berkenan


Nak order kat mana???? Tengok kat sini la



Klik gambar tue ye....(cilok pulak gambar kat kedai dia)


atau terjah kat sini




Aku berjaya memborong 2 helai GAP pyjamas untuk dak photographer tegar tue. Buat masa nie try order 2 dulu la..
Aik mana lagi satu baju nie?????...mmmmmm



 Dah sampai aper yang di order. Aku order nie



 GPJPapa - 03 (Cilok dari yat)




GPJ old navy blue (Cilok lagi dari yat)



Cantik tak?????..nak tengok photographer tegar bergaya tak????


Layan gambar kat bawah nie ye....

Baju baru sampai terus nak pakai..tak sempat nak basuh lagi...hehehehhe...Tersipu-sipu malu anak bujang aku nie bila suruh bergaya ngan baju baru nie..


Dah pakai baju "PAPA love ME", harus la menempek je ngam papa jer...

Mood masih kelaut. Baru bangun tido..


Ganasnyer muka anak mama nie

Mainan wajib mainan...sesi menghabiskan duit tokmak


Baru la ceria bila menatang tue dah bergoyang...hehhehhe



Lagi satu baju belum sempat lagi anak bujang aku nak bergaya. Nanti la aku post kat sini bila dia dah pakai baju tue ye...


Jom reramai shopping kat sana ye....jangan malu untuk menggayakan anak korang. Memang cantik-cantik baju-baju tue...Untuk bakal adik haikal nanti, boleh la shopping kat situ lagi...hehhehehehe


Perahan Otak : Tali Barut Comey

3 comments:

  1. LYA PON PANTANG BUKA ON9 SHOP.. MMG NAIK RABUN MATA.. DUIT PON BYK LA Y MELAYANG

    ReplyDelete
  2. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??
    pilihan motorsikal kupcai terbaik

    alahaiiii haikal comelnya ko... untung jadi cam ko ni ramai yang baik hati kat ko.... ade gak yang belikan ko baju ajak jalan-jalan ajak shoping aduhaiiii jelousnya aku

    ReplyDelete
  3. tq so much lalings for this entry :)

    coz promotekan my blogshop & sudi sopeng dgn kami.hope u guys lioke it eh..nanti bole sopeng agiks.hehe.

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...