Saturday, April 02, 2011

PENGETUA AF 9 : AMY SEARCH



Selamat malam....huaaarrggghhhhhh...ngantuk gillernyer...


Sekarang aku ngan photographer tegar tengah melayan Akademi Fantasia 9 + Geng :Pengembaraan Bermula...

Macam pelik bunnyinyakan....nie la nasib aku malam nie, terpaksa berebut nak tengok TV..


Tepat jam 10 malam...Maka terjawab la sudah teka teki siapakaH Pengetua AF 9...Akhirnya milik rakyat malaysia gak...


AMY SEARCH


Kredit : Mr google



Bangga aku jap......ok la tak nak coret banyak...anak aku nie sibuk la nak tengok citer nie



Geng : Pengembaraan Bermula...


Konsert Tirai AF 9 bagi pendapat aku la....BORING GILER la.....mata aku dah kuyu dengar lagu2 diorang tue....baik aku layan upin ipin ngan anak aku lagi baik.....


Esok confirm ada lagi ulangan konsert tirai nie...


Ok la selamat malam...dan chaow chin chaow.....



Perahan Otak : Tali Barut Comey






6 comments:

  1. hehe..sy pun tgk dgn telinga jer..mata ngadap lappy..suka amy search...

    BLOGGER AMIRUL MASUK AF9

    ReplyDelete
  2. eh knape husz rasa bebudak AF nie suara dorang macam ok jee..pndpt memasing kan? hehehe

    ReplyDelete
  3. Rina AVAIL aka Cik Betty : hahaahaha...sama la plak....

    ReplyDelete
  4. lalink7 : takpe kita tunggu konsert 1 nanti erk...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...