Wednesday, August 26, 2015

MINI USB FAN



Nie memang kegilaan aku sekarang...pantang nampak kipas comel, laju jer tangan nak membelinya...

Panas kan dah tak menentukan...Tengah g jalan2 sekali panas yang amat, mana nak gagau cari kipas masa tue...dah la klu kipas tangan yang ada jenis besar...masuk dalam handbag pun x muat tau...stress..


Barang baru baik punya..letak dalam handbag pun x luak punya la space handbag tue...kecik jer mini fan nie...lebih kurang besar tapak tangan budak2 jer...ringan dan yg bestnya senang nak usung ke sana sini


 Mini Fan USB..pink colour sangat


 Yang penting korang kena ada power bank la...

Eh sekali cucuk, kipas dia laju kemain lagi....hilang segala panas2 nie


Takde power bank, tak perlu risau..boleh jugak cucuk kat hp korang...

haaaa..sampai main wasap kat tengah panas pun x rasa panas....mini fan kan ada...sejuk jer

Mana mau cari nie...mudah jer...aku jumpa accesories comel nie kat kedai jual HP...bersepah ada...rajin nak cari ngan malas jer...kat kedai lain aku x nampak lagi la..

Harga pun x mahal, baru RM 15.00...aku beli semalam dapat la diskaun..baru RM 10.00...maklum la dah beli hp mahal takkan nak jual kipas mahal gakkan...hehhehe...

5 comments:

  1. semua memerlukan bateri.. huhuh kong la cepat.

    ReplyDelete
  2. wah boleh cucuk kt powerbank kerlasssssss kipas...x payah beli bateri asing kan...

    ReplyDelete
  3. khairul ni jumpa jer gajet2 cenggini...

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha hebat! dpt anak aku, hauk~

    ReplyDelete
  5. mcm mana nak cucuk kat henset?

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...