Wednesday, November 30, 2016

Tukar PLAN Digi Postpaid Lagi



Buat kali ketiga aku tukar plak...dulu aku nie adalah pengguna TEGAR prepaid digi...

Tapi asal tengah bulan je aku kena topup lagi bila langgan internet pun mesti cepat habis...dulu kuota internetkan x banyak sgt klu prepaid nie...klu nak kuota besar byk la plak duit nak kena lebur...

Itu belum buat call sana sini lg...asal call sana sini macam biasa laju je topup nie jalan...dah macam air terjun...bukan kes air longkang lg la

Bila digi buat promosi digi postpaid...terus x pikir panjang...lupakan prepaid bertukar la plak kepada postpaid...plan digi masa tu internet dah 7gb tapi masalah call plak terhad digi ke digi je...nak sms pun kena caj...

Yg tu aku pakai 4 5 bulan gak...rajin betul digi buat promosi...kluar plak yg 10gb..tambah sikit je bayaran dr sebelum tu...tukar lagi la PLAN Digi aku nie...

Semalam lalu plak iklan kat hp nie pasal Digi Postpaid...


Tergoda sgt2

Mana taknya..plan sebelum nie dpt 7gb utk weekday dan 3gb utk weekend...mana la cukup...weekend la byk pakai kuota internetnya...ngan anak2 nak tengok citernya...nak share kuota ngan diorg lg...sabtu ahad diorg pakai terus habis..itu baru minggu pertama dah minggu seterusnya sila melopong...huhuhu

Pastu unlimited call...heaven sgt dpt gayut lama2 call sana sini..hahaha

Malam td gak terus g tukar Plan digi postpaid baru tu...dpt 10gb weekday dan 10gb weekend rasa berbaloi2 sgt...kang habis gak kuota tu x cukup kang ada gak aku tukar lg plan nie..hahaha


Pilih je nak plan mana..

Kang x cukup kuota lg kita tukar lg plan..maklum la xde kontrak2 utk kita statik kat satu plan postpaid tu lama2...harus la tukar ikut peredaran semasa...hihihi

3 comments:

  1. byk betul promo postpaid ni...rs cam nk terjebak jugak tkr postpaid...haha

    ReplyDelete
  2. sama, hari tu baru tukar yang RM50.. :D

    ReplyDelete
  3. tak pernah guna digi lagi.mcm menarik ni

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...