Monday, January 09, 2012

Doktor Gigi Juara MasterChef Malaysia Musim Pertama



Selamat petang

Blogger lain dah update awal-awal citer nie, dah lewat petang baru aku update..hehehhe..takpe kasi can korang baca kisah Masterchef kat blog lain dulu..now baca kat blog aku plak ye...

Bersemangat nak tengok rancangan akhir dan penamat segala rancangan MasterChef Malaysia sanggup la aku balik awal dari window shopping kat Alamanda..Nanti aku citer apa yang aku berjaya rembat hasil kononnya window shopping la sangatkan..

Mujur la sempat tengok, kalau tak kempunan la...Bukan calang-calang tetamu yang jadi juri untuk merasa hasil air tangan Ezani dan Wahidan..Semuanya hebat-hebat belaka..

Bila dihimpunkan kesemua 24 peserta, nampak ketara perubahan saiz badan dan rupa. Yang paling ketara adalah Azizah..Masa mula-mula rancangan MasterChef nie kurus jer budaknya..sekarang dah makin berisi plak aku tengok...

Syabas dan tahniah untuk Ezani..Siapa kata orang biasa dan tiada asas dalam masakan tak boleh memasak,..Rancangan MasterChef Malaysia telah membuktikannya

Ezani juara musim pertama MasterChef Malaysia

 Tumpang bangga coz Ezani nie orang Kajang...hehehehe

 Persaingan yang sengit antara Ezani dan Wahidan

Calon peveret aku..ZAMIR dan FELIX

Jom review biodata juara MasterChef Malaysia

Review biodata naib juara MasterChef Malaysia

Last sekali calon peveret aku-Zamir. Mesti mak-mak berkenan nak buat menantu nie..hehehe

kredit to MasterChef Malaysia untuk semua gambar-gambar di atas


Aku ingatkan Zamir la akan ke final lepas tengok felix tersingkir..rupanya Zamir pun kecundang gak. Masa mula-mula tengok episod MasterChef nie, memang bakat masakan Ezani sangat terserlah la selain daripada felix...

Rancangan yang aku rasa sangat bermanfaat coz daripada MasterChef la aku bersemangat nak mencuba resepi-resepi yang menarik dan sempoi...Bakat masakan pun makin terserlah la...macam nie boleh bikin perut Tuan Tanah membuncit la...hehehhe

2 comments:

  1. tapikan kita lagi suka kalau format pertandingan tu 1 lwn 1...maknanya ezani lwn msk ngan wahidan..yg ari tu cam bukan diaorg yg masak tp team yg diwakili oleh diaorg

    ReplyDelete
  2. sebenarnya tah kenapa aku suka tengok rancangan ni... walaupun aku lelaki aku suka tengok... mungkin doktor gigi tu kot yang menarik minat aku... he..he...he...

    tahniahhh pada doktor gigi menang lumayan tuuuu

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    tip kereta semasa banjir

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...