Tuesday, May 15, 2012

DULU MUSANG KING KINI RAJA KUNYIT PLAK



Selamat petang..


Musim durian datang lagi..Hantu durian macam aku nie, tiap-tiap hari ada musim durian lagi aku suka...hehehe


Tuan Tanah dari kureng ngan durian terus suka bila dah dapat bini HANTU DURIAN...


Tapi dia tak boleh lawan kehebatan bini dia la...giler ayat riak....


Sebelum nie dah pekena MUSANG KING (klik erk), sekarang try plak RAJA KUNYIT...


Terus rembat 3 pek RM 50.00 dapat percuma 1 durian biasa


Kasi hantu durian terliur sikit


Sedap memang sedap tapi tak boleh lawan musang king la coz rasa bergas tue tak hingat. Kalau bantai musang king, gas pun aku rasa takde...


Tuan Tanah beli nie coz taknak bini dia kecewa kalau beli yang kena kopek tue kang dapat isi buruk la plak...Ambik yang dah siap kopek senang...


Padahal dia mana reti nak kopek durian....hantu durian nie la yg selalu kopekkan..hahhahaha


Aku rasa durian sebanyak nie, aku habiskan tak sampai 3 hari jer..giler la hebat..ikut hati 1 hari dah abis tapi kang dah kena beli lagi...


Puas la makan durian raja kunyit nie..isi pun tebal, biji kecik tapi tak semua la.


Tunggu tiba-tiba roh hantu durian merasuk lagi terpaksa la Tuan Tanah borong lagi.....

1 comment:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...