Wednesday, May 23, 2012

Volkswagen Kuning Muncul Di Bawah Tanah



Selamat pagi..


Korang pernah dengar tak misteri Volkswagen Kuning kat Karak???


Kali nie aku terserempak kat bawah tanah..bukan aku masuk dalam tanah tau tapi terjumpa kat parking bawah tanah la....


2 kali aku g MidValley, 2 kali juga aku terserempak..hari lain-lain tapi port parking area yang sama...macam ada jodoh plak...


 Kereta sikit punya mahal tapi parking kereta sesuka hati jer..nak tercirit kot tue main parking jer


 Lepas seminggu, jumpa lagi kereta dan no plat yang sama..area parking pun sama...


Kompem la aku rasa owner nie tak g kelas memandu ngan JPJ...memang dia ada masalah nak parking kot...cara parking yang sama cuma waktu yang berbeza...





2 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...