Thursday, December 20, 2012

Sajer Tau Buat Kita Serba Salah



Selamat petang...


Hari nie mau balik awal...tension siot keja melambak.....


Balik terapi diri..golek2 ngan anak-anak depan tv...tak mau masak boleh???....rasa kenyang lagi..hehehehe


 Harap-harap hadif ngan haikal tak bikin mama pening kepala la..kalau tak maunya mama bertukar jadi raksasa...


YEEEAAAAAYYY....Mr Shah dah bagi kebenaran balik Penang...tapi sms plak buat kita tak sampai hati tau..sajer tau buat kita rasa serba salah



Mr Shah : Klu syg blk kmpg siape nak jage mkn minum papa kt cni nanti...??

Aku : Ala buat drama swasta plak...nanti ma ckp kat ibu suruh masakkan..senang2 blk dok umah ibu la

Mr Shah : Sampai hati sanggup hantar papa blk rmh ibu demi kepentingan diri sendiri

Aku : Kecoh la...mcm x biasa jer

Mr Shah : Siapa la diri ini...Cuma ble perlu jer...

Aku : Gelis la...

Mr Shah : x pe la papa blh jaga diri sndiri kat cni...Kt sna kn lg seronok dari duduk ngan papa yg membosankan...papa izinkan syg g blk kmpg...

 

Dah aku malas nak balas kang mula la berjela-jela lagi drama swasta nie....macam nie la ayat2 kasi kita tak sampai hati...tiap kali aku nak balik kampung macam nie la peelnya....adoi la sayang..bukannya lama pun baliknya....



7 comments:

  1. hahha drama swasta yang sweet jugak. ada gaya macam sinetron sikit miahhaha

    ReplyDelete
  2. sama mcm hubby nik. suka ber drama gak..haha

    ReplyDelete
  3. hehhee..
    die malas nak berjauhan, nanti rindu :D

    ReplyDelete
  4. balik le sesama. mesti laaaagiiii best n happening tau. ^__^

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...