Monday, December 31, 2012

Selamat Tinggal 2012 & Azam Tahun 2013



Selamat malam


kredit to mr google

Tinggal berapa jam jer lagi nak masuk TAHUN 2013....


Tahun depan bertambah lagi usia..anak???...hehehe kilang dah tutup la....klu tiba2 rasa nak baby 2 3 tahun lagi baru kilang buka semula...


Hadif pulak azam tahun 2011..memang masa hujung tahun 2010 tue aku dah set, azam tahun 2011 aku nak anak lagi sorang dan mesti lahir bulan 11 tahun 2011...Alhamdulillah terlaksana jugak...


Azam tahun 2012 yang dah berjaya dilaksanakan adalah beli Oven besar, cuma peti ais besar jer belum terlaksana lagi..over tau semua nak besar...


Azam nak beli rumah tapi rezeki masih tak berpihak kat kami...so KIV dulu azam nie


So azam tahun baru adalah nak KUMPUL DUIT BANYAK...taknak boros-boros dan enjoy lagi...


So tahun depan aku adalah sangat KEDEKUT..so jangan nak ajak g enjoy2 lagi...

2 comments:

  1. i pon tahun 2013 tahun kedekut..xmo dh shopping lebih2..nk kumpul duit buat benda yg lg berfaedah..hehe

    ReplyDelete
  2. azam sama jugak nak beli rumah..ameen

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...