Thursday, April 11, 2013

Buah Hatiku



Selamat tengahari


Lamanya tak kasi muka2 kesayangan hati nie masuk blog nie....nie bukan blog perniagaan ke blog resepi..Nie adalah BLOG KELUARGA...Dalam erti kata lain...semua berkenaan suka duka keluarga aku, aku coretkan kat sini...


Nak harap tulis kat diary...MINTA MAAF la..dah lama tinggalkan alam tulis menulis diary nie...


Kita harus la ikut perkembangan semasa...Senang dan mudah...hanya di hujung jari...Klu diary tue tak boleh nak masuk gambar bebanyak dan video klip....haaaa kat sini la gunanya ada blog...


Suka hati la orang nak cakap aku buat blog syok sendiri...Blog sendiri harus la SYOK SENDIRI...


Kekadang klu ada sesi JJCM menarik harus la dikongsi dengan kengkawan kaki makan jugak...bukan sesaja aku letak alamat dan peta kat situ....itu untuk memudahkan kaki2 makan macam aku nak cari port terbaik nie....klu setakat kata tempat sekian2 sedap tapi tak bagi tau lokasi kat mana tak best jugakkan...


Pernah aku post citer pasal makan sengkuang kacang...aku dah tak ingat bila aku post citer tue...Tup2 kawan lama call tanya kat kedainya kat mana...berbesar hati aku kongsi lokasinya...Dia pun terpengaruh nak makan tue lepas baca entri aku....hehehehe


Benda best harus kongsikan????


Aku pun kekadang suka juga terpengaruh bila baca blog kaki2 makan2 nie mula la menyendeng2 kat Mr Shah ajak g cuba jugak....hehehe


Kira blog rojak la jugak..macam2 aku masukkan dalam blog nie....semua ada..nak artis ada, nak resepi ada....nak info2 kekadang ada....kira 10 dalam 1 la...hahaha


Kasi posing tayang montot tiga beranak...hehehe


Sayang buah hatiku 3 orang nie....

6 comments:

  1. tulis apa saja tapi jangan tulis rahsia rumahtangga & peribadi & keluarga sudah lah kan??.. sebab diari kita blh sorok kalau blog yg di bolehkan semua membaca ni bahaya skit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tue...bukan orang yang tak kenal jer baca...saudara mara pun join sekali baca...bahaya tue

      Delete
  2. takpe je tulis apa2 pun dalam blog. kan kan. saya suka baca blog yang variety. hihi. kalau ada review makan2 lagi best ! hehe :D comelnya anak2 akak. cubit pipi sikit ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks namee...sama la blog2 variety nie tak pernah bosan klu baca...

      Delete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...