Wednesday, December 24, 2014

Punca Lama Tak Update Blog



Lama sangat aku x update taw blog nie...rindu sangat2 sebenarnya...banyak gambar dan story nak citer tapi keja opis sangat2 banyak sampai nak buka blog dan jengah blog kawan2 pun x sempat..klu sempat pun just baca dan x komen pun....


Facebook pun buka take 5 jer...alahai hidup..dekat sebulan keja aku bz sangat2..aku rasa tahun nie paling cepat masa berlalu....g keja pagi malam baru sampai rumah..kekadang sabtu ahad pun kena keja jugak...huhuhu


Tapi tak kaya2 jugak...macam mana tue...


Bos dah g umrah khamis lepas...tapi keja tetap kena siapkan jugak...ingatkan sekejap jer sekali banyak plak yg tersalah dan terpaksa tukar....huhuhu


 kawan2 yang masih setia tolong aku siapkan keja walaupun dah malam

Dahsyat malam tue kitorang kena sakat ngan makluk2 halus nie....dia main ketuk pintu opis la
Dia main acah2 balik partition la...siap tunjukkan diri pun ada...budak opis aku ada bawa adik dia untuk tolong...adik dia plak boleh nampak benda2 halus nie...lagi la menyeramkan..malam tue dia x citer...esoknya baru kawan aku bg tau apa yg adik dia nampak...

Paling ngeri aku rasa, masa aku tengah photostat..boleh plak adik dia nampak benda tue tengah merenung aku yg bz nie...klu aku yang nampak mau pengsan kat situ jugak...huhuhu


 Pukul 9 malam baru siap semuanya...dokumen tender sebanyak 50 set siap


Bayangkan dari tingkat 2 nak kena angkat dokumen yang banyak nie..

Plak tue malam tue hujan sepanjang hari....kepala aku dah berapa kali kena air hujan nie....dari siap asyik ulang alik ke kedai print, photostat dokumen yg salahnya lagi...

Esoknya terus demam...larat x larat datang jugak opis..maklum la cuti tinggal nyawa2 ikan jer...


Harap roh kerajinan meresap masuk la...hehehe

4 comments:

  1. huhhh... sabo.. sabo krul.
    keje dgn org gitu laa... bila time bz nk kencing pun tahan.
    eehh seram lak ttg makhluk halus tu.

    ReplyDelete
  2. Salam...uiiii mmg aktif ye mahkluk halus tu kat ofiz awak? seramnye...nasib awk tak nampak, huhu

    ReplyDelete
  3. Alahai..tak tahu takde laj takut kan..bila dah tahu tak nampak pun terbayang-bayang..Tapi hujung tahun memanan opis pun memang tengah bizi..

    Ibu Bizi Sangat

    ReplyDelete
  4. last minit la dpt dokumen ni, sampai kena stay back yer... standard la bler nak tender, mmg hazab....

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...