Thursday, September 27, 2012

Hazabnya Kasut



Selamat petang


Kesian kat aku nie....beria-ria la nak g jalan-jalan bawa nenek datang jauh dari johor ke Alamanda....


Sekali lepas keluar kereta, nak jalan jer.....


 Aii...kasut nie nampak elok jer lagi..tapi kenapa bila jalan rasa macam nak tertanggal jer..



 Sekali tengok...hambek ko dua2 belah dah tunggu masa nak makan tuan jer....sadis betul


Mood nak jalan terus ke laut....Cepat2 seret semuanya g cari kasut baru....murah pun jadi la, sebelum aku jadi bahan ketawa orangkan...


Pilih lebih kurang macam kat atas tue...Harga asal RM 29.90 tapi diskaun dapat la RM 15.90


Terus laju-laju tukar kasut baru nie.....Sekarang nie la kasut aku usung ke sana ke mari..Sangat selesa...

2 comments:

  1. penah kene gak..mmg boleh potong mood kan..pastu mulelah falsya coverline wat mcm kaki sakit konon2 sbb nak cover seret selipar tuh..hahahaha..

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...