Thursday, June 19, 2014

Bila Samsung Galaxy S3 Dibuat Macam Sony Xperia Z2



Stress dari pagi membawa ke petang....


Hari nie langsung x bawa HP g kerja...HP kena berehat2 dan sauna kan diri kat rumah...


Nie semua pengaruh iklan sony ericsson tue...ala yg boleh tenggelam dalam air tue...ingat tak iklan mamat mat saleh nie tengah mandi pastu hp jatuh dalam air...ambik letak kat tepi tab...


Aku ingatkan hadif nie sekadar tengok iklan dan tak paham sekali dia bikin demo plak kat rumah pagi nie..


Dengan muka tak mandi, lepak tengok tv...pastu aku tengok la dia ambik HP samsung aku nie buat main..takpe la HP bukan on pun sebab baru lepas caj...


Aku g dapur buat sarapan...dtg ke depan sekejap tengok dia tuang air mineral dalam cawan...aku pikir dia nak minum la...ok biar je la


 Datang ke depan lagi nak kasi bebudak makan sarapan, sekali pelik tengok hadif busy mencelop benda dalam cawan...buat tak tau lagi.....


 kredit to mr google


Bila tengok betul2, rupanya dia tengah merendam hp samsung dalam cawan....Alahai Hadif, tu HP samsung jer bukan Sony Xperia Z2 yg boleh rendam2 dalam air tue....huhuhuhu


Kelam kabut ambik hp dan cabut bateri semua....buka abis nak keringkan...harap2 Hp tue masih boleh berbakti kat aku la....sekarang hp tersadai kat rumah tengah mengeringkan diri sendiri....huhuhuhu


5 comments:

  1. adoi hadif.....kesian la ke mama awk.pasni mintak mama,sebijik z2 k syg...hehe

    ReplyDelete
  2. cuak jugak.. anak2 mmg suka wat experimen. sel2 otak dah berkembang la tu kyrul...

    ReplyDelete
  3. Cmne ...Xperia Z2 bleh pakai dh lom??hihi..anak2

    ReplyDelete
  4. haaaaa.. pengsan jap.. aisya pun slalu main baling2 hp.. ingat nokia 3310 kut.. huhu.. skang ni pkai hp murah je.. x sanggup tgk hp kena dera ngan anak..

    ReplyDelete
  5. Uishhh rendam hp dalam air hehhe..harap hp tu elok balik...kalo idok kena beli sony xperia hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...