Wednesday, June 11, 2014

Extra Kipas Untuk Cuaca Panas



Sejak dua menjak nie cuaca bukan main panas lagi...nak tido pun tak selesa padahal pasang kipas dah no 3 still bahang sangat..rasa macam nak tido dalam bilir air jer....huhuhu


Tiap2 malam anak2 request nak tido pasang aircond...huhuhu
Nampaknya bulan depan bil elektrik melambung la...


Pasang aircond pun x terasa sangat la panas tue...adoi jangan la panas nie membawa ke bulan puasa nanti, maunya aku melepek jer x larat...


 Hari tue keluar hantar steamer kat ciknaa, balik terus singgah KL FESTIVAL dah alang2 satu jalankan...steamer tue nanti2 aku story ye...


Boleh plak ada jualan barang2 komputer kat ruang legar KL Festival nie...
Sajer la usha2 kot2 ada barang berkenan...eehhh...ada yg tersangkut la kat tangan nie...
Cepat2 ambik dan terus bayar...giler x penyabarkan...pulak tue barang tue tinggal satu jer harus la rembat cepat...


Perkenalkan laling baru kat opis nie..

 Mini Metal USB Desk Fan

Kemain panjang namanya tue...Disebabkan tengah sale dapat la harga RM 14.90....mujur la aku rembat coz aku tgk kat kedai komputer di Tesco nie, kipas tue dah RM 25.00 mahal sgt...


 Comel jer posing kat meja opis aku nie

Walaupun kat opis nie ada aircond klu cuaca panas macam nie kekadang aircond pun x rasa tau....
Cucuk jer kepala USB kat CPU tue..dah settle....dia punya angin tue memang puas hati sejuk jer...



3 comments:

  1. Fuhh..mmg pns pun..rumah akk pun xd ekon..uhuk

    ReplyDelete
  2. yeah! mmg nikmat hbs la kan bile si kecil ni membantu. hehhe Alhamdulillah tk pns da kan :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum... akak beli mana ? cantiknya... berkenan....

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...