Thursday, May 07, 2015

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015



Pesta buku kat PWTC tue baru je berakhir 3hb. Mei baru nie...
Aku x g minggu nie punya...aku pergi lepas 2 hari pesta buku berlangsung..


Rasa macam wajib plak pergi setiap tahun...kalau x membeli dapat tengok buku je pun dah cukup puas hati...


 Pergi pun dah lewat petang sangat dah nie

Tapi orang still ramai lagi


 Bukti dah jejak kaki kat pesta buku kali nie

Puas hati sikit tahun nie..macam lebih tersusun sikit


 Buku yang pertama borong sakan


 Syok sendiri jap...hehehe


 Dak bam bam nie pun sibuk gak nak bergambar..hehheehe


 Abang pun sama jugak





 Terjebak beli buku Selimut Malam pakej bergambar ngan penulisnya sekali Hani Fazuha

Tengok ramai betul yg beli...aku pun join sekaki la..nanti nak baca tengok la novel nie


 Eh Syahrul Ridzwan ada datang la...nie mesti dia ada berlakon untuk novel nie


 x sabar nak tunggu movie 'Suami Aku Ustaz"..dari tahun lepas promo..tahun nie baru keluar


 Terjebak beli novel2 nie....padahal novel tahun lepas beli pun x abis baca dah tambahkan lagi koleksi novel..hehehe




Jumpa lagi Pesta Buku Antarabangsa tahun depan ye...





3 comments:

  1. bnyk membeli yek... bulan ni buku di bekukan.. huhuhu nak focus business ngn blog. klu tak.. buku je kerja aku

    ReplyDelete
  2. tahun ni saya tak sempat pegi pesta buku...ishhh ruginya

    ReplyDelete
  3. tak terpergi2x ke pesta buku dari tahun2x yang lepas sampai sekarang.

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...