Tuesday, May 05, 2015

PUDING JAGUNG



Nie memang makan peberet aku sejak kawin ngan en suami tue...dulu rasa mak mertua buat..pastu ngan x malunya minta resepi pastu sampai la nie jadi resepi wajib plak bila teringin nak makan benda2 manis dan sejuk nie


Tapi aku dah olah ikut rasa anak tekak aku la..aku suka manis2..hehehe


 Pakai acuan beli kat bakery je..cantik la plak..baru la selera bertambah2 makan..hehehe


 Berkilat je...aku xde la letak minyak untuk bagi berkilat ye...

Kat acuan tue aku basuh ngan air je..senang nak keluarkan nanti


 Puding jagung makan ngan kuah kastard memang meletop la




Nie la resepi yg aku selalu guna tue...

Malas aku nak taip semula...siapa nak resepi, copy je la gambar tue ye...


Lepas masak jgn terus ngap plak...kasi sejuk kejap dalam peti sejuk baru ngap...dah rasa macam makan aiskrim tau...SEDAAAPPPP

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...