Wednesday, October 19, 2011

Perlukan "Cleaner"???..Jangan Risau Kami Sedia Membantu



Selamat tengahari..

Tajuk entry memang tak boleh blah..Pihak Seindah Salju sedia membantu bagi mana-mana orang yang perlukan "cleaner"..

Ciri-ciri yang ada pada "cleaner" kami yang berdedikasi nie..

 Sangat pantas dan cekap bekerja

Menyedut setiap habuk yang ada

Sentiasa bergaya bila waktu bekerja


Berminat?????...Sila tempah dengan segera..hehehehe


Bagi bakal-bakal mak mertua sila isi borang dulu ye.....



9 comments:

  1. eheheheee...mak mertua yerk kena isi borang...ahahahaaaa

    ReplyDelete
  2. @MYA EL QAYREENA AZRYAN

    betul tue..kang suruh anak yang isi..ntah apa2 plak yang terisi..hehehhe

    ReplyDelete
  3. wah...beruntung la mamanyer dpt anak rajin...hehehe...kat umah rajin cenggini ker?

    ReplyDelete
  4. rajinnya dia..jangan tersedut jari udah ker..hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha... rajin kemain. mesti nak paw mak ayah dia ni~

    ReplyDelete
  6. hahahahahaa.....slumber je dia pose :D meh aunty zie memerlukan cleaner utk kemas bilik aunty. meh meh :D

    ReplyDelete
  7. Amboiiii bersih lahhh pejabat Mama nampaknya.... Free off cas....

    Maaf lama tak ziarah kamu semua.. Minggu lepas out station lerr...
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip cari kereta terpakai proton perodua

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...