Saturday, December 31, 2011

SELAMAT TINGGAL TAHUN 2011



Selamat malam

Sebelum tahun 2011 melabuhkan tirai,aku nak taip entri terakhir untuk tahun nie..Tahun 2011 mencoret pelbagai kisah suka duka kami sekeluarga...

Azam dan impian korang dah terlaksana ke belum??..Azam dan impian aku ada yang dah tercapai dan ada yg belum dan terpaksa forward ke tahun 2012 plak. Azam dan impian ingin mempunyai anak tahun 2011 dah tercapai. Tinggal azam untuk memiliki rumah jer belum tercapai...Harap tahun 2012 membawa sinaran dan lembaran baru untuk kami sekeluarga..


kredit to mr google


 
Akhir kata..SELAMAT TINGGAL TAHUN 2011

3 comments:

  1. blogwalking sekalian follow om, selamat tahun baru yah om :D
    oh ya Ada suatu perlombaan menulis dalam kontes Lomba Blog Speedy Resolusi Juara 2012 yang salah satu penilaiannya adalah tergantung banyak komentar dan Berkomentar Harus Sesuai Tulisan Yang Kita Buat...
    http://ojelhtc.blogspot.com/2011/12/resolusi-juara-2012.html
    Apakah Anda Semua Mau Berkomentar Di Blog Saya, Tolong Dibantu yah ^_^ ?

    ReplyDelete
  2. slmt thn baru..carry forward azam thnlepas ke tahun nii.hhuhuhu

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...