Sunday, December 25, 2011

Ubat untuk jangkitan mata bayi



Selamat petang...


Bosan takde apa nak buat apa petang ahad nie terus teRAJIN la sangat update blog nie..lelaki-lelaki kat umah nie semua tengah buat taik mata termasuk la si kecik tue..


Tak sabar betul nak bebas..tinggal lagi 3 hari aku nak abis 44 hari pantang..Hari Rabu (28/12/2011) merupakan tarikh akhir aku berpantang pastu dah boleh berjalan sakan..YEEAAAAYYYYY


So ari tue juga aku kena berurut penutup...tak pasti la untuk apa tapi memang kena urut untuk penutup 44 hari aku berpantang...


Kat sini aku nak kongsi ubat yang aku gunakan untuk Hadif coz dia ada masalah jangkitan kat mata dia sejak lahir lagi...Jangkitan tue menyebabkan mata dia sentiasa bertahi mata..Kesian pun ada coz dia susah nak tidur..Bila bangun jer dari tidur mesti akan menangis coz mata penuh dengan TAHI MATA...Mujur la sebelah mata jer..Masa check-up sebulan tue, doktor bagi la ubat kat bawah nie untuk try...


Fucithalmic


Ubat nie macam jel..just letakkan dalam mata jer 2 kali sehari selama 2 hari jer..jangan terlebih hari, nanti makin teruk menjadi2 tahi mata..Doktor dah pesan suruh pakai 2 hari jer..aku plak g bantai 3 hari terus tak elok..so aku stop kejap dan cuba pakai untuk 2 hari, alhamdulillah terus elok..Tue la lain kali dengar nasihat doktor, jangan memandai jer....hehehehe

4 comments:

  1. ni fusicid acid gel... mmg guna tuk baby yg ada infection pada mata n other few part cam mulut.. mmg bagus ubat ni..........

    ReplyDelete
  2. baby pun pakai ubat skt mata macam org dewasa jugak ea~

    ReplyDelete
  3. oohhhh ubat mata tuuu.... ye lahhh perasan gak baby selalu kena penyakit ni... kena ikut saranan doktor jangan kita terlebih pulakkk....

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    tip Spray paint motorsikal

    ReplyDelete
  4. lain kali dgr cakap doktor yer..hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...