Thursday, January 27, 2011

BEN ASHAARI BLOG



Cuba nasib lg...maybe nasib malang aku arinie blh berakhir jika en ben pilih blog aku nie....harap2 luck aku ada kat bloglist en ben....huhuhu



Aku nie kategori takde la rajin sgt nak update blog...paling byk aku update sehari 3 entri...tue klu rajin la...klu semangat M aku dtg....mmg sehari sekali jer la....sekarang aku dah berjaya buat 36 entri....wah betapa aku rajin coz vitamin R menguasai diri...start wat blog 3hb Januari 2011...mmg hebat la aku rasa...

Kenapa aku nak tersenarai dalam BLOGLIST en ben????....mesti la...aku nak rasa glamour gak macam en ben.....hehehe...tak la tipu jer....aku kan  bdk baru dlm dunia blogger nie...mesti la aku nak cari ramai kenalan blogger2 tegar yg baik hati mcm korang kat luar sana...blh bertukar2 cerita sensasi....


Klu  la aku terpilih dan tiba2 jadi popular mcm blog org lain...aku akan up lagi vitamin R (for RAJIN) utk terus berkongsi citer dan suka duka kehidupan aku bersama keluarga dan photographer tegar akan terus mengganas....

Nak join gak ker???....KLIK SINI!!!!

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...