Monday, January 10, 2011

SAPE MENANG AJL25?????



Ari nie kelemauan terasa sgt...malas dah tahap kritikal nie...nie gara2 semalam g jenjalan kat IKEA la nie.. dah la nak g sana tak tau jalan, pastu main redah jer...nampak abg polis, so berenti sekejap..tuan tanah g la tanye en. polis....

ari nie tak nak citer pasal g ikea semalam...citer ikea tue, esok aku story...ari nie story pasal AJL25 malam tadi...nak citer lebih2 tak blh sebab aku bantai tido...starting tgk ok lagi, bila masuk jer yuna nyanyi, terus aku pun padam...rase mcm yuna dodoikan aku plak..hehehe...

aku terjaga pun sekejap-kejap jer...time ana raffali nyanyi, aku terjaga lagi satu minit nak ending lagu dia, pastu aku padam blk...last terjaga blk mase stacy nyanyi...time nie nekad tak nak tido dah lg...terus aku duduk..klu aku tgk tv sambil baring, confirm dah sampai penang aku mimpi....hehehe...

berkat kesabaran aku tunggu...dapat gak tau sape pemenang...klu tahun lepas aku tgk semua nyanyi, tapi bila ending aku tido..tahun nie dah terbalik la plak..mase diorg kata penyanyi, penulis lirik dan komposer org yg sama...aku ingatkan diorg nak cakap yuna atau faizal tahir menang, tup2 ana raffali yg menang..tak kisah la saper menang janji dapat memartabatkan muzik malaysia....

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...