Thursday, January 20, 2011

Part 4 : Luahan seorang doktor



sambungan cter smlm...''

ko org tahu ape yg dia ckp....jeng2....x sakit pun dgn nada main2 ish...ish blh lg dia nak gurau2 ngan aku dlm kete ni...

sampai jer d hospital kajang plaza medical centre aku pun daftar cam hari yg aku lalui dr 1bln hinga la skrg ni dah 9bln...aku nengok muke wife aku memang kelihatan tenang mcm x ada ape2 yg berlaku pun....

bile name wife aku d panggil oleh nurse yg bertugas ari tu aku gan wife aku menuju ke pintu bilik doktor yg tersergam name yg d gelar doktor mimi.....manje kan nme doktor kite org? hehehe jgn jealous...

mcm biasa la bila bertemu doktr mimi, wife aku akan d cek keseluruhan dr A-Z tapi bile sampai yg satu part ni aku x blh nak terima.......korang bayangkan lah....''
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
...
...
....
.......
..........
..............
.....................
dah start imagine mulai SEKARANG!!!!!......mesti mcm2 korang tgh pikir...ape la doktor mimi tue bagi tau sampai blh menyebabkan sifat kejantanan aku di ambang ketakutan yg amat sangat.....idup dan mati aku skrg di tangan doktor nan sorang nie...


Kredit to Mr. Google utk semua gambar2 nie.....(Gambar2 nie utk korang imagine sama2 ape sebenarnya doktor tue ckp...)





Adakah wife aku nak kena operate????






Adakah baby kami luar biasa....giant ker baby nie?????








Cute cam spongebob ker????







Atau anak kami dah call...ckp tak sabar nak kluar.......???






korang pikir la....citer ni blm abis lg....akan ada lgi sambungannyer...

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...