Friday, January 28, 2011

Tak sempat...



Pagi semua...sape dtg umah aku pagi nie...mesti tgk takde n3...takde n3????

Yg terpampang nie bukan entri ke???? hehehe.....alah macam rajin sangat update entri pagi2 tiap2 ari.....

Tension aku yg semalam dah berkurang sikit...nak tau cara aku kurangkan tension????

Lepas solat maghrib jer terus aku tido tak sedarkan diri...pagi2 kul 5 dah terjaga coz isyak mlm tadi belum buat....jgn sape tiru aksi aku nie....mak2 aji confrm geleng kepala klu dapat anak cam aku nie....

Tengahari kang la aku upload gambar aku kat tempat sengal semalam...sape baca entri aku semalam mesti tau aku pi mana.....klu belum baca......korang sini KLIK nak tau ape dia....

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...